Monday, June 29, 2009

One year ago

2008 - on this date OneNewsNow, the "Christian news service" covertly owned by the right wing American Family Association published a seriously messed up article. You see, OneNewsNow receives syndicated content from providers like the Associated Press and edits instances of the word "gay" to read "homosexual. " Although the site is registered to the conservative, anti-gay organization, the fact is not disclosed anywhere on the site.

In the article posted Sunday night about Olympic track and field star Tyson Gay they edited the news to the point of hilarity:

"Tyson Homosexual easily won his semifinal for the 100 meters at the U.S. Olympic track and field trials," the article read, "and seemed to save something for the final later Sunday." The headline read "Homosexual eases into 100 final at Olympic events."

/ / | \ \ | / / | \ \
GAY WISDOM for Daily Living...

from White Crane a magazine exploring
Gay wisdom & culture

Share this with your friends...
\ \ | / / | \ \ | / /

No comments: